Hej hopp!



Idag har jag slöat och jobbat! Ska försöka plocka med lite kläder, ska väl börja packa också..  Imorgon ska jag förhoppningsvis fräschas upp en del, sen gå till apoteket och banken, funderar på att göra det på morgonen, kvällen blir att vara med min underbara hälft :) Funderar på att ha avskedsmiddag innan vi åker.. Får se..!

Har fått en såndär fin söt fejktattuering, en av figurerna som är med i Wall-e, som jag hemskt gärna vill se! Den är jättefin! :):):) Nehe, ska greja med kläderna på mitt finfina kära rum nu.

Puss åde.

Kommentarer
Postat av: jenny

fyfan vad jag kommer sakna dig bästa vän:(

2008-09-23 @ 09:05:24
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0