Dåligt

Så himla dålig jag är på att blogga, tappat sugen, jobbar 7 dagar i veckan typ.. Flytten kanske gör mig gott, lite förändring, haha. Får göra om detta till en jobb-blogg. hhaaha. Idag är jag ledig, brorsan fyller 15 och allt.. ! Va hos tandläkaren i morse, gick skit åt helvete, hatar geggan de trycker upp i gommen för avtryck, men måste göra det igen :( Jag börjar bara hulka som bara den och kräkreflexer :(:( Kom hem helt ledsen, ville ju bara få det gjort. Filip tröstade mig och sa att han kunde följa med nästa gång, men det kan han inte för han jobbar ( Uscha. Får tänka på något annat nu, får ta massa bedövning nästa gång, ännu mer än idag.. BAJS.

Middag med släkten ikväll, skoj... Inte så himla, hoppas på god mat iaf, men mamma är en duktig kock så:) Imorgon blir det jiobb på Sallad o Smörgås.. Sen kolla på fotboll med Jenny och kanske Fille :) Torsdag jobb på SOS och sen på Spresso Bar, tar stängnings passet med Tony. Fredag leeeedig! Förhoppningsvis åka till Nilla!!! :D:D:D

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

haha vi älskar din blogg ändå :)

2008-09-09 @ 19:12:19
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag hoppas verkligen att ni kommer! Saknar er gullungar!! (Jag ringer dig snart, om du inte hinner före (; ) pussen!

2008-09-10 @ 07:23:10
Postat av: myggan

Jag vet precis vilken gegga du snackar om, hatar oxå den... de funkar typ aldrig när jag ska ta sådana avtryck pga kräkreflexer, så behöver ju alltid göra dubbelt upp=/ men men de fixar du!!

Synd att jag inte kan hänga med och hämta Nilla, vi får ses på kvällen ist:)

2008-09-10 @ 23:20:20
URL: http://myggan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0