Stora planer

Ja, det hade jag inför de sista dagarna denna  vecka. Men min älskade pojkvän fick för sig att leka superman.hulken.batman.spiderman whatever whom och bar mig och skulle slänga mig över axeln, tyvärr är min älskling inte lika stark som framförvarande och satte sig prompt i sängen med mig i famnen, bara den att mitt knä smashades rätt in i sängkanten. BAJSFUCKINIHELVETE så ont det gjorde!!!!!!! Jag grina så tårarna sprutade och SuperFille blev paralyserad. Ja, jag har ett fucking jack i knät. ETT JACK. Jag hoppar runt och det är inte skönt. Skulle ju till Växjö idag för att träffa Nilla och imorgon skulle jag ut och dansa. Förhoppningsvis kan jag jobba på lördag en stund, ja, jävla bajs är det. Så himla typiskt mig att sabba det. Jag menar, sist vi skulle till Palace lyckades jag slå huvudet i bildörren, hur stora är oddsen att jag skadar mig igen, ja tydligen jävligt stora. Tur att min bror är hemma han är typ sjuk. Får sälla med honom. Jaja, så är läget. hej.

Kommentarer
Postat av: becka

HAHAHHAHA! "sist slog jag hvudet i bildörren". Så söt.

2008-10-10 @ 11:04:42
URL: http://impressedbyme.blogg.se/
Postat av: Linus

Fiona! Babe, jag behöver akut hjälp! Jag vill ha en ny banner, med nya färger! SNÄLLA, SÖTA, RARA! Hjälp denna desperata unga man! Love

2008-10-10 @ 23:11:16
URL: http://linusaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0