Pjuh.. och det har bara börjat

Jävla bergochdalbane kväll... Älskling och My räddade kvällen, Micke också haha! Bebe och jag körde till donken efter mitt arbetspass och jag känner igen bilen framför i drive in:en, vem sitter i bilen om inte My och Micke!!!!

Jag: Älskling, det där är Mys bil!
My: NEEEE jag sa paaaaaaj!!!!
Fille: HAHAHAHAHAHAHAHAH Där är Micke!!!!
Så sitter vi och ler under hela vårt köp på Donken, haha klockrent!

Vi såg på Idol, jag älskar Kevin, Lars och Anna. Sen är jag hemligt kär i Robin B, haha Laaaateshoooow med Rooobin Bengtsson! ;);) Ne, ska se om ett nytt avsnitt med Rooobin Bengtsson är out! Ciao pals, jobba imorn med, yes!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha komiskt :P jag vet han är sötast :)

2008-10-25 @ 15:08:40
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/
Postat av: myggan

haha, ja de är underliga ställen man träffas på ibland:P

2008-10-27 @ 13:45:42
URL: http://myggan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0