Min tisdag

Idag vaknade bredvid världenssötastemänniskanärhansover! Alltså Filip. :) Vi gick upp nångång och Filip åkte hem för att byta kläder och ta en dusch, sen så mötte vi upp Jenny inne i stan och så luncha vi på Italia! Det var smaskigt :):)

Efter att vi stoppat i oss mat (jag blev bjuden av F, tack ♥ ) så gick vi runt på stan. Kollade mest på gardiner till nya lägenheten/rummet. Fille lyckades köpa en liten godisask till mig utan att jag såg. Han tyckte den passade in på mig, haha.


Senare innan jag kilade till jobbet stack vi upp på Kullzénska och tog en fika. Jag åt paj såklart!


Jennyfisen


Filip slickar sig runt munnen, haha!


min äppel och björnbärspaj :)

Hörs imorn, tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: becka

nu vet jag va jag ska baka imån. PAAAJ! SÅ GOTT. Grymt att det är din mammas gamla, den är verkligen heet:)

2008-10-08 @ 00:23:59
URL: http://impressedbyme.blogg.se/
Postat av: jenny

mm, mysigt var det :)

2008-10-08 @ 09:42:47
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0