Jaha, 15 timmar my ass heller

Ne jag vet jag är rätt dålig på det här..
Men whatever, here it goes.

I fredags förr-förra veckan var vi ute och åt!

Älskling och jag var där!


Johan och Jenny


My och Micke, stället är Mamas & Papas!
(Och ja! jag vet att våra namn börjar på samma bokstav...)


Tapas blev det, mumsigt! Skaldjurs mixtas :):)


Sen blev det KM och jag stod för kvällens bild, lääätt!


Jenny kom på en välförtjänt andra plats, bra kämpat!



Förra veckan, alltså typ 1 vecka sedan, så åkte jag till Göteborg för att söka jobb och hälsa på Anton :)

Dag 2 i allt regn hittade jag Café Kosmos, dom säljer macarons där!


smak: blodapelsin!

Summan av jobbsökandet, noll telefonsamtal om jobb hittills. För fan. :(


I torsdags fick jag mess om lägenhet, ringde tjejen som har den nu och hon undrade om vi kunde komma och kolla på den på fredag. Jafan klart vi kan. Filip och jag droooog oss upp på morgonen för att hinna med tåget.


Älskling och jag började på Tugg med smoothies, espresso och chokladboll.
Älskar deras smoothies.. <3

Vi kollade på lägenheten, den är faktiskt fin, mysig! :)
Sen bjöd Fille mig på lunch på något ställe på Avenyn! :)
Därefter Café Kosmos igen, var tvungen att visa Fille mitt fynd, haha!

hjärtat :)


maaaah


Sen vid fyra tiden åkte vi hem mot Kalmar igen, förhoppningsvis får vi lägenhet, kontrakten måste bara fixas och gå igenom. Sen är den vår och vi kan flytta :):)


Kommentarer
Postat av: jenny

din fis, snacka om ful bild på mig :p haha vi ses på onsdag bästo :)

2008-10-20 @ 12:49:26
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0