Cvitaminbomb

Hej hopp... Sitter och gör mest ingenting, ska väl plocka lite på mitt rum. Skulle jobbat idag, mår inte bra. alls. Mina nära vet vad som är felet. Iaf så har jag försökt göra mig själv glad, typ som med god frukost. Pasta Carbonara till lunch och därefter värsta C-vitaminbomben! Så hiiimla god. nektarin, physalis, kiwi, nektarin, vindruvor, banan. yummie.



Senare gjorde jag pannkakor. Jag såg på Numb3rs och Charlie hade gjort våfflor till hela gänget. Fan vad gott tänkte jag och sprang ut i köket och gjorde pannkakor i en halvtimme. La mig i sängen för nästa avsnitt med pannkakor i famnen :)


Nu sitter jag här och tar hand om min blogg lite! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0