Uppe allaredan!

Jajamensan! :)

Vaknade av att det kom ett sms, haha. Dock av min operatör så.. Hade tydligen fått sms inatt av Tobbe, men då sov jag nog som en stock. ^^

Igår var megabra dag! :D:D Först stan, glassa i solen, hääärligt! :) Sen så vart det KFF, 5-1 mot DIF, såååå gutt! :D Bra match att gå på liksom ;) Träffade Alis där sicken överraskning, trevlig sådan :)

Efter fotbollen drog vi till Italia och käkade, jag, My, Erik och Jacobsson. Satt där och degade, käkade, trevligt bara :) Därefter drog Jacobsson hem och vi hamnade på O'learys för att dricka lite ^^ John och Christian kom in och joina oss, sen blev det KM, och där fylldes gänget på! :D Jenny, Johan, Linus, Nilla, Alex.. :) Landade på Pipes och såg det sista av hockeyn, mindre bra där :/

Idag ska jag och Jenny strosa på stan och gå på picknick tror jag! :) Ska bli skönt och ha en såndär tjejig förmiddag, ska tampas med Linus och Putte ikväll..!

Vad ska du göra idag?!?! :) Kom igen, berätta :):)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ha en bra dag :)

2008-05-11 @ 10:45:11
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Karin

klänningen är från HM:)
jo slingade det ju i torsdags:)

2008-05-11 @ 16:37:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0