Smäckt

Fy bubblan vad tråkigt det är att plugga GIS. ringde både Robbie och Erik för att snacka bort tiden och visst gjorde jag det ;) Fastän jag var hemma strax efter 22.00. Haha, megabra! Nu har jag iaf gjort anteckningar, YEEAY! Ska bara lära mig dom nu, hopplöst. Förstår inte varför han inte inser att det inte kommer funka, jag menar 3 fick G sist, 2 på håret, en var jag jävligt bra EN!

På jobbet gick det finnemang, nästan utbrott på Stoffe, fy fasen vad han ska retas hela tiden. Blir gaaalen. Men du är rätt gullig som indian ;) Tre fina mjölstreck á la Fiffi ;)

Näe, Gis och sova kanske???
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

usch inte kul å plugga

2008-05-05 @ 14:59:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0