Sleepyhead?

57475-740
Not so much. Är inte trött, loggade ut ifrån msn i hopp om att kanske bli trött, men hittar alltid på nya saker att göra. Leka i Photoshop <3 Illustrator <3 Lyssna på jävligt bra musik, typ NEVERSTORE. :) Börjar kl: 10.00 imorgon, med religion, behöver fan inte va pigg till den. Kanske ska måla mina tånaglar? Sugen på ramlösa, det ska jag ta, sen dra på en rulle, Step up 2, japp, får se om den är bra! Palla plugga historia heller, jag har intalat mig själv att jag kan den, med min intelligens kommer det gå galant imorgon... idag. fan. Sätta fart, annars går jag ut och springer en runda, nåt måste ju råda bot på det, kommer ju svimma av utmattning annars!

Kommentarer
Postat av: myggan

Ja det är segt när man inte kan somna för att mn inte är trött, när man vet att man ska upp sen!!

2008-05-06 @ 22:20:12
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0