Riktigt skoj utekväll! :):)

Vid halv åtta hoppade My och jag på bussen efter många om och men! HaHa. Vi har gått halva sträckan till bussen och jag utbrister:
"Spriten, My spriten!!!"
My kollar på mig, båda har klackar - jag har lägst - jag springer Haha. Springer tillbaka och möter My så traskar vi, och vi missar nästan bussen, haha. Jag börjar springa i all världens fart i mina klackar och flashar nästan för chaffisen..! (min tubklänning höll sig inte uppe så bra, jag är för platt, haha.) På bussen flåsar både jag och My, chaffisen var snäll som stannade. :)

Vi landar hos Filip inne i stan och förfestar där, lyssnar på rätt så kass musik :P Tills jag väljer Seven Nation Army med The White Stripes, var inte så populärt med Dj:n. :( Så han bytte rätt snabbt. Efter några timmars förfest drog vi vidare till Palace, där dansade vi röven av oss och träffade massa människor :):) Riktigt skoj, längesen jag var ute och dansade, annars äre bara ta det lugnt och dega på en pub, men fasen vad nice det var. Alla dansade så svetten rann xb

Vill inte berätta om det dumma som hände, palla sånt! Är på gott humör idag, men trött som ett as! My och Micke blev officiellt tillsammans igår, naaaw, så glad för din skull gumman :):)
Nu ska jag surfa vidare!
Puss

Kommentarer
Postat av: myggan

tack, vännen:)

2008-05-17 @ 22:56:45
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0