min fredag

Började med att sola på Fredriksskans, en viss person kastade en boll rätt i kinden på mig, en baseboll, så jävla ont, fan till balen och allt tack. :(:( Svinigt ont gör det fortfarande, syns inte så mkt dock, lite svullen och röd bara.. men ont aj aj aj. :(:(

Sen var det en vända på stan med My, solade skööönt fått lite färg! Sen åkte vi hem och gjorde fransk manikyr som jag redan har sabbat.. :( suuuck. en av färgerna var för gammal så den blev helt mjuk.. Så all tid My la ner på mina naglar var bortkastat... =/

Hojjade sedan tillbaka in till stan efter en snabb dusch, hämtade min balklänning! (Imorgon smäller det!!!) Efter begav vi oss till stadsparken där de fotade alla som skulle på CIS's bal :) Så himla fina alla var! :)


Gick vidare till Table och fick medlidande för min kind. Åt lite gjorde jag också, mat är ju himla gott. Sedan höjdpunkten på min dag, åka hem till sötnosen och mysa hela kvällen. :) Såg massa film, galet, haha. 1408, Hot Rod, halva Ondskan och Green Street Hooligans. ^^ Vid halv tre gav jag upp och åkte hem.



Idag är det Springbreak! Hääärligt! :D Jag ska lägga in lite bubbel i frysen så vi kan dricka det sen när mina vänner kommer :) Ha en superfin dag så kommer det update på måndag om Springbreak och balen! :D

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag kommer hänga utanför springbreak. Hojta till om du ser mig (;

2008-05-31 @ 13:43:36
URL: http://nillasliv.blogg.se
Postat av: Sabine

ååh mys med bal :))

2008-05-31 @ 17:49:57
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0