Lugg-Lugg-Lugg

Igår var jag och Jenny ute och åt, oerhört trevligt! Haha dock beställde jag vin som jag inte ville ha, smart, not. Haha. Så går det. Lägger in lite bilder strax, både från igår och Valborg!

På bussen hem träffade jag Alis, hon har lugg! ÅÅÅH jag vill ha min lugg tillbaka, ska deifinitivt klippa lugg, eller? Men jo jag vill! baaah. Michaela Forni, bästa bloggerskan, hon har världens snyggaste frisyr, jag vill ha!
57475-722Bilden är lånad från henne :)
Näe, hon har den perfekta hårfärgen och frisyren, jag vill ha! När man kollar på bilder från när jag själv hade lugg, bara JAG VILL HA LUGG NU! Men måste iaf vänta tills efter balen..
57475-721Jag i BCN hösten -07

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, jag ska också skaffa lugg ju ^^ fast efter sommaren och det är sweet :)

2008-05-03 @ 14:43:13
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0