Känsliga läsare varnas!

57475-792
Fy fan satan vad ont det gör :( Börjar ju nästan lipa. (haha min smärtgräns är låg) Som vanligt ligger det massa grejer på golvet och har en datorstol med hjul och så hade nåt klädesplagg fastnat  så jag reste mig upp och lyfte stolen och flyttade undan det, tappade väl balansen eller nåt och släppte taget om stolen och ett av hjulen träffade rätt på storttån med min tyngd på :( En fet jävla skinnbit gick upp och det började blöda satan, nu dunkar det som inihelvete och svider :(:( Fan. typiskt mig, så himla typiskt mig. Nu ska jag ligga och sura över det.

Kommentarer
Postat av: jenny

stackarn :(

2008-05-24 @ 18:53:09
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0