Jesus..

57475-720
Nu har jag suttit i X-antal timmar med att fixa min dator. Jesus alltså. Först hittade den inte nätverkskortet, och det enda jag gör är att sitta på internet. Jaha. Ringer Erik som skrattar gott, han vet inte hur jag ska göra.

Ringer Martin O, han hjälper mig och säger hur jag ska göra. Så tankar ett program där jag kollar upp datorns komponenter, hittar grejer, tankar drivrutiner, ska installera på datorn, icket. Efter mer trix lyckas ajg få det trådlös kortet att funka yey. Sen börjar märka i allt pillande att mitt bildskärmskort separ, nehe datorn har inte hittat det heller. Och ljudet funkar inte, eländigt.

Nu är jag iaf klar, ska endast installera PS & IL CS3 och Office. Jag har fått megalångt tålamod iaf! Nu är jag glad över att allt funkar, finally.!
Nu blir det Lunch.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0