Ja det är uppenbarligen kul att gå på stan med Fiona ;)

Köpte mig en mobil idag, bara sådär lite spontant. Haha. En Sony Ericsson W890i.. Hahaha. Så jävla knäpp jag är, Bamse bara skrattade åt mig! Köpte örhängen och grejer till balfrisyren, yeaah. Hunnit med allt jag skulle, gjorde bara ett test på körskolan dock, suttade satan :( Men men, får läsa boken och skärpa mig nu! Mobilen är iaf skitfin, nä jag byter inte nummer mina vänner, så var lugna :) Asbra kamera (om man jämför med min gamla, haha) Jaja.

Iaf så skulle jag med bussen, vid centralen i Kalmar. Några chaffisar satt å lunchade i solen, men när jag gick förbi slutade en av dom prata mitt i en mening, för att stirra på min rumpa, gapandes satt gubbarna, så jävla äckligt! :( PERVON. Dom andra gubbarna skrattade åt gubben som slutat prata, jävla äcklon. Fy, obehagligt att åka buss nu asså.. :(

Fy.. nu ska jag lägga in musik på min nya telefon.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0