Gis oh yeaaah

57475-772
Bilden är till mitt projekt i GiS där jag gör en applikation för shoppingställen i Kalmar. Ikväll har jag suttit och pillat i PS för att göra snygga bilder med information att klicka upp. Alla klädbutiker är klara iaf, sedan ska jag välja ut några matställen att göra bilder till, typ mina favoritställen. :)

Idag var det projektredovisning som inte va mkt att ha, att dom har ändrat konceptet är illa! Mkt illa. Men men, skärmen står i Cafeterian på Lars Kaggskolan om någon vill se. Glömde fota idag, gör det imorn eller något. Sedan har jag varit hos Sofia (frisören) och bestämt balfrisyr. Kommer bli assnyggt! Typ stort, stökigt, lockigt, me like :) Älv-inspirerat, väntar förväntansfullt efter min balklänning, gaaah, kom då, balen är ju snart!

Nu blire lite vattenmelon :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0