Bra dag

Började dagen med religion, hade betygssamtal och är man bäst eller?! MVG ! :D Det gjorde ju typ min dag :) Hade fysik och jobbade på himla bra! Sen blev det stan och sola med My :) Sen skulle jag ta ut pengar med mitt kort, det gick inte. Mitt kort har åter igen avmagnetiserats.. SUCK. Så jävla sur jag var, tur att banken inte hade stängt.. Så nu ska jag få mitt 5e kort för det här året. Sjukt lack. Men efter en runda på stan åkte vi till My och pluggade mer fysik, som gick galant tills jag inte pallade mer ^^ Gör resten imorn, har massa tid då :)




Förresten... Haha, hittade Linus i trädgården när jag kom hem, haha. Snacka om att ha tråkigt. Han sitter och drar upp ogräs åt mamma för att slippa Nathas katter hon lämnat hos honom xb HAHAHA. Ska ut och terra han.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah terra honom åt mig okcså :P hahah ^^

2008-05-20 @ 20:05:08
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0