Arbetsprover?!

57475-752
Hittade ett stort kuvert till mig där det stod Växjö Universitet. Jaha tänkte jag, dom kommer väl inte med atagningsbesked så tidigt? Näe, de tackade för min anmälan och säger att de ser fram emot mina arbetsprover?! What?!

Ja mina vänner, jag har sökt in men jag har inte den blekaste aning om vad det är jag har sökt in till... Jag bara valde lite, jag vill ändå inte plugga nu.. Men är det simpla arbetsprover kanske man ska göra dom? Men jag vill ju inte in, så dumt att ta någon som verkligen vill det dess plats? Får mejla den där kontaktpersonen, så får jag se. Men Växjö, naaae... HK, nästa?

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah söt du är :P du kanske ska tacka nej då? =)

2008-05-10 @ 12:01:41
URL: http://jennymarialinneanilsson,blogg.se
Postat av: Anonym

Kwan designs, sounds like something! tycker inte du?

2008-05-15 @ 20:51:15
URL: http://evitabonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0