Är det okej att putta bort ett strul?

Jag och Johan har en konversation över msn om en kille jag har träffat

Johan -Var han en bra hånglare då?
Jag - Jag minns inte? Han var väl inte dålig..
Johan - Haha okej! Fiona var full...
Jag - Tänkte väl inte så mkt på det..
Johan - Det är ju skitviktigt!!
Jag - Haha, asså hade han varit dålig hade jag ju gått därifrån..
Johan - Nemen Fiona så kan man ju inte göra..
Jag - Joo jag kan.
Johan - Men fatta vad dissad man blir!
Jag - Haha, men det har jag ju gjort innan!
Johan - Det är pga dig det finns bögar Fiona!

Det fick mig att fundera, är det okej att putta bort ett dåligt strul? Jag menar, jag lär ju aldrig träffa personen igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0