Åh Valborg.

Näe Valborg är överskattat, hade trevligt med vännerna, ohja. Trevligt ute, jajamen! Men asså nu när jag vaknade på morgonen var det liksom inte så mkt, en trevlig kväll med vännerna! Och ja, tack för igår kväll :) Även fast det bara var jag och Johan som skakade rumpa ;)

Idag ska jag inte göra många knop! Åååh, hade jag varit hemma hos My hade jag öppnat kylen och tagit ut Couscous salladen, sedan slängt mig i soffan med en tallrik och dragit igång Band of Brothers! Ska kolla på det iaf tror jag. :) Så ser min dag ut, hörs senare :)

Tja!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha söt du är men jag håller med dug, inget speciellt så men trevlig kväll :) du vi måste ju bestämma en dag för att gå ut och mumsa mat du och jag ;)

2008-05-01 @ 17:43:57
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se
Postat av: myggan

Hehe, var du så sugen på den... varför sa du inget;).. det står fortfarande kvar i kylen, vet dock inte hur bra den är nu:P

2008-05-02 @ 00:43:37
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0