20 min tills bussen går och...

jag är nydsuchad, slöat lite vid datorn, of course. Så jag trippar in mot badrummet när jag märker att det bara är 20 min kvar.. Sätter i första linsen, tar upp andra, försöker sätta in den i ögat,TAPPAR DEN PÅ GOLVET! Vårt badrumsgolv är blått! Linsen är transparant blå!
OMG. Jag har ingen linser kvar och har inte beställt nya eftersom att min faster har gjort det i HK, dom har inte kommit än. Jag får panik, jag gillar inte att gå i glasögon längre, då mina är trista.PANIK! Jag slänger mig ner på golvet förtvivlat i all stress.. Till slut hittar jag linsen efter många svordomar. Haha.

Väl på jobbet var jag lugn, mkt att göra idag, eller mkt fok iaf :) Det pinsammaste som hände (jag råkaralltid ut för pinsamma saker) var att jag skulle ge notan till en hunk och det låg godis i den lilla "mappen" och en godisbit flög ut, när jag la ner den på bordet, och landade mellan hunkens ben.. Haha, han ler och säger "jag tar det där som en invit" Haha, gullig. Sen så gick han fram och betalade och visste inte om man skulle ge dricks åde, haha så himla söt. (Ja, självklart fick jag dricks! ;) )Men ja, Fiona gör alltid bort sig, det går inte en dag utan att det händer! :)

Kommentarer
Postat av: Henke

haha ja var rätt kul att hon hade skrivit ett inlägg en kommentar före :p

2008-05-04 @ 02:41:29
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha du är söt du :P

2008-05-04 @ 10:51:31
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0