update!



Många inlägg på en gång idag, så blir det! lördagen och söndagen vet ni hur jag spenderade! Hade värsta lockarna i måndags, innan jag satte mig i frisörstolen och fick en ny frisyr, kort är det nu, pallar inte ladda min kamera så kan inte fota, men det kommer så småning om. Haha. Sen firade jag Stoffe på Krögers på måndagskvällen. Han fyllde 18. Efter det mötte jag upp sötnosen vid cigarr 11 och så gick vi hem till honom och där somnade jag i hans famn. mysigt.

Tisdagen bestod av sova, klassmöte, sova, jobba! haha. Idag har jag sovit en hel del, har dragit på mig en förkylning nämnligen.. :( Inte alls kul :( Har städat här hemma ändå och tvättat fönstrena på altanen, nu är det äntligen gjort! Haha. Tog ett tag. Imorgon ska jag vila och städa lite mer, på kvällen jobba, massa bokningar!

Ska sega vidare nu! Puss


Kommentarer
Postat av: Nilla

Du är jättesöt :)

2008-06-05 @ 11:15:12
URL: http://nillasliv.blogg.se/
Postat av: jenny

söta du och "sötnosen" är hihi

2008-06-05 @ 15:20:24
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0