trötter

jag är megatrött, som vanligt. somnade när jag tryckte en kudde över huvudet på mig själv när Fille kastade en mössa på mig, slocknade, totalt. vaknade av att samma pojke som kastade mössan på mig drog bort kudden och gav mig en puss. nu är jag hemma, varit det ett tag, ätit har jag och nu sitter jag med körkortstester, kan meddela att det inte går bra, bättre än igår, weii.... näe jag ska fanimej klara detta, jag måste förfasen. blir så sur på mig själv. vill bara få det överstökat.

en fin sak är att vi kanske ska åka till gbg i sommar, eller jag och jenny ska.. däremot kanske Johan och Filip ska följa med, tydligen har Jenn övertalat sin man, min lille Filip säger att han inte har nåt där att göra, bara vara med mig, himla gulligt att åka för min skull, lite trubbad över att han inte älskar gbg lika mkt som jag :/ det blir ett allvarligt snack med pojken innan något bestäms, jisses finns ju så himla mkt tid nu när vi har slutat skolan.

jag ska sluta svamla nu och återgå till mina körkortstester. ha en fin dag, här i kalmar regnar det -som alltid.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Du klarar det Fiona, bara kämpa på. Hör av dig om du undrar över något. :)

2008-06-28 @ 22:05:22
URL: http://nillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0