telefonsamtal

Nån jäkla idiot ringer under finalmatchen.. Jag väntar på att nån annan ska svara, det är ju bara jag som kollar på fotbollen, men jag upptäcker att jag har typ alla telefonerna..

-Hej det är Fiona...
-Hej det är (minns inte hans namn) Waldermarsson, jag söker Maria Waldermarsson.
-eh.. du har ringt fel.
(irriterad över att han ringer sämsta tiden på dagen)
-NE.
-Det finns ingen Maria här!!!
-Jaha, ok......
-Mm HEJDÅ!


Asså vadå envisas med det?! Shit, människor, ringa mitt i fotbollen sådär. Skäms på dig! Och jag vet väl om du ringer fel liksom, HALLÅ?!?!?! MARIA TELEEEFON!!! Neee, ingen Maria svarar, synd. bah, vissa människor alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0