Sjusovare

Jag är hopplös, sova är så jävla skönt på morgonen! De 2 senaste mornarna har jag sovit bredvid Filip (1 natt även Nilla), Filip brukar vara på bushumör på morgonen och då vaknar jag till, men vi somnar sen efter sådär 30 min igen, haha. Idag blev jag väckt av mitt ex, fattar inte ens vem det är och han får upprepa sig flera gånger. "Vad gör du?" "SOVER!" och så fortsätter han blarra..

idag ska jag jobba, pappa sa först bara några timmar, men det blir 5, orkar inte tjafsa om det, men sur är jag! :( Han är inte hemma så kan ju tjura hur mkt jag vill utan att han bryr sig. Ska göra mig lite frukost eller nåt. Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: jenny

vi tar det i veckan :) <3

2008-06-22 @ 17:31:27
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0