pust*

Jaa, jisses såg matchen, så jävla bra me ♥ España :))) Efter det skulle jag sätta mig och göra menyer och flygblad, mammas stationära fukkar upp sig 4ggr under tiden! Och lat som jag är sparar jag inte emellanåt de 2 första gångerna, gissa om jag blev lack?! När jag till slut trodde jag var klar och började skriva ut kommer min ***** och säger att jag har skrivit fel. OHMYGOD. Det går inte ändra fastän jag har lagt dem i olika lager f*ck. Sen får jag göra om det och så tror jag allt är klart och så är det fel grej jag har ändrat h*n pekade ffs på den jag ändrade på. SÅ JÄVLA SUR. Vilket resulterar i att h*n blir så jävla sur. Till slut blir jag klar, allt är rätt suck. Inte på bra humör.

Har betalat räkningar, hejdå pengar :( Sen loggar jag in här och alla mina vänner är så gulliga vill verkligen hjälpa mig fixa teorin, massa har sagt att jag ska ringa om jag behöver hjälp med något, himla fina vänner jag har. Blev glad nu. Funderar på att tröstköpa nåt klädesplagg, känns dock lite drastiskt. haha. Ska surfa runt lite och se vad jag hittar för skoj. Puss.

UPDATE 01:07:
Gjorde ett till körkortstest istället 66 av 70, inte illa, jag är glad, ibland behövs det inte materiella ting :)

Kommentarer
Postat av: jenny

naw, du fixar det gumman!! :D

2008-06-30 @ 11:25:13
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0