Min Student


Vi började med Champagnefrukost hos John :)


Lilla jag efter champagne öppning :)


Bamsebästot och jag <3


Sötast


sen vart det studentbuffé i matsalen, festligt värre


vi är med på massa bilder ;)


en del av klassen :)


efter buffén var det betygsutdelning och stipendieutdelning, även skriva i mössan :)


älsklingsdavid :)


Alex peppar inför utspringet


Martin, Rob och jag peppar satan! och jag är kort.


för vi har tagit studenten! fy fan vad vi är bra! :D:D:D


My, så jävla sjukt söt och glad! :D


Nilla, jag och My! :) bästa trion <3


fick massa blommor och massa kramar :)


Haha min skylt. ^^


Martin super satan på flaket! :D:D


jag och Nillis, asglada! :D


pappa och jag, äntligen hemma :)


folk mumsar mat :)


Stina och Jenny <3


Sen var det förfest hos Cooper ;)


wheeeey


Inne på vallen träffade man dessa två sötungar :D


Vi fullkomligt ägde på dansgolvet ;D


<33


sötisar :)


Haha sinnesjukt skoj var det!


Här sitter jag på en pakethållar kl 04.30 påväg hem, glammigt värre ;) Tack för en otroligt underbar tid Te05a, ni har gjort det fantastiskt, kommer saknar er så sjukt mkt! PUSS & KRAM, lycka till i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0