min onsdag

Jenny, jag och Franckie åkte in till stan, mötte upp pappa som bjöd på Sushi, sen gick Jenny och jag runt på stan. Handlade en del, som vanligt ;) Sen gick vi och lämnade grejer hos Johan på LGolf.


Jag hittade massa dyra och fula mössor/hattar/kepsar att prova!


bästo <3


min bästos man, min bästoman? o_0


därefter mötte vi upp My och Nilla på Mamas & Papas för middag :):)


Nillis :)


Jao och sötJenny :*


Jenn och jag drack daiquiris, muuuums :D jordgubb och mango :)


vi käkade tapas till det, så jääääävla gott! :D


Vi gick vidare till Seven för att se semin mellan Tyskland och Turkiet


Micke joinade :)


busfröet som jag hade saknat mkt! :)


Tittsen och Robbie var med! :D


Linus sötisen också! :)


Här gör Erik segerdans när Tyskland gör det 3e målet! YEAAAAH :D


Efter en vild cykeltur hamnade vi hos Filip, Nillis och Linus helt slut!


Filip blev rädd >.<
Nee, han skulle bara fixa med ljudet till filmen :) Wedding Crashers
Nilla och Linus åkte hem, trötthet, illamående.. inte bra :( Men jag fick min söt för mig själv istället :)


vaknade bredvid denna trötta filuren i morse, söööötis. :*

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det var vel bl.a. därför jag lämnade er, så ni kunde få gosa tillsammans. = )



Tack för en underbar kväll! = )

2008-06-27 @ 08:45:08
URL: http://nillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0