Klassfest igår

Igår var det klassfest, hos Fred, det var trevligt, umgänget blev inte det vanliga, gött det med ;) Vissa var ju lite mer än salongsberusade, vissa som jag bara lite smålulliga :) Lägger upp lite bilder senare, eller imorgon! Vet inte om det hände något som inte borde ha hänt igår? Måste prata med min vän iaf... Hoppas inte!

Iaf så ringde jag sötnosen vid tolvslaget, för han fyller ju idag :) Pratade, sa grattis åde, lite snabbt. Ringde sedan upp för ett längre samtal när jag kom hem, jag tyckte inte jag var ett dugg full men det tyckte han. haha. han fick se min knäppa sida helt enkelt, hoppas att han inte avskräcktes! :P Men eftersom att han ringde mig i morse så tror jag inte det, nu ska jag försöka få tag på ungen så han kan bjuda Anton, som också fyller år idag, på en öl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0