Jobbat och scrappat + massa telefonpratande



När jag kom hem från jobbet började jag scrappa, himla nice ;) Imorgon får jag även reda på om det löser sig med köpingsvik, håller tummarna, hårt! Har pratat massa telefon idag också, mamma går bananas på mig, hahaha. "Men du pratar i telefon varje sekund på dygnet människa, när ska du ha tid att prata med mig?!" Ringer ju gratis till Telenor, så det blir så ;) Väldigt mkt prat med Filip, men han ligger ju hemma sjuk, men på torsdag ska vi ses! :D Äntligen! :) Ska beställa lite fler bilder tror jag.. Får se om det lönar sig att beställa en vända i och med fraktavg åde.. Annars kanske jag kan beställa med My, hehe... (A) btw.. visst blir mitt album fiint?! :D


Kommentarer
Postat av: jenny

din skit tyckte allt du kunde slutat prata när jag ringde dig ;) haha.. känns som om jag inte pratat med dig ¨på länge :( call me!!!

2008-06-18 @ 07:43:25
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0