för jag ha tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeenten! Fy fan vad jag är bra! :D:D

Jajamen! i onsdags smällde det. helt obeskrivligt, inget man vill missa för allt i världen! sorgligt att lämna mina klasskompisar dock, älskar er och tack för underbara 3 år! vissa blir vänner för livet! :D kommer ihåg allra första dagen när vi satt i hörsalen och ropades upp allesammans och det tog lång tid innan man lärde känna de flesta, främst som tjej, då vi startade klassen med 4 tjejer och 29 killar. Vi landade på 4 tjejer och 25 killar, alla underbara på sitt sätt!

Onsdagen bestod av Champagne frukost hos John, sedan fotografering, buffé i skolan, betygsutdelning + stipendieutdelning, fick stipendie på 1500kr för goda studieresultat och hjälpsamhet mot mina klasskompisar samt ett glatt humör, gissa om jag blev glad?! :D Därefter var det grejs i kyrkan, och marsch tillbaka till skolan, mingel och utspring, vi sprang ut till "wouldn't it be nice" med Beach Boys, niiiice :D Sen var det skiva hemma hos mig! Trevligt, fått massa blommor och presenter :) Förfest med större delen av klassen hos Cooper, myspys, sen vallen, dansade satan med alkohol i kroppen, himla fint :D Stina, jag och Linus drog hem till honom och typ segade, sen när vi skulle ta taxi hem var det AAASLÅNG väntetid :( men Stina löste biffen ;) HAHA, så jävla kul.

I Torsdags tog jag emot Anton, Mattias, Filip och Sussie när dom sprang ut. Alla 4 var så fina :) Var hemma hos Sussie på skiva och en sväng hos Ante :) Vi drog till 7sportsbar och drack lite, sen var det vallen, igen. Träffade underbara Filip :) Glad i hatten och megastilig, söten :)

sitter just nu inne i stan, dricker vatten, Filip har ett cola-beroende så jag har börjat dricka cola (läs: jag har blivit beroende), försöker vänja av det nu när han är iväg på Hultsfredsfestivalen, haha. Sötnöten ringde nu, The Hives spelar, tror han vet att jag lyssnar på dom. Han ville att jag skulle följa med nästa år, jag vet en som är full ;) :)

ikväll blir det invigningsfest på Veranda, fd Fula Fisken. Blir nice, pallar inte skriva mer, har tagit ett tag, Grattis alla studenter! Ha en underbar kväll, så kommer det bilder så småning om!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tess

ni startade klassen med 5 tjejer...eller är jag redan glömd? haha

2008-06-14 @ 15:41:56
Postat av: Jens

då vi startade klassen med 4 tjejer och 29 killar. Vi landade på 4 tjejer och 25 killar, alla underbara på sitt sätt!





tess då?.. hon var väl med från början :P

2008-06-14 @ 16:37:52
Postat av: Fifiona

elin gick INTE i vår klass från början, remember? ;)

2008-06-15 @ 00:30:46
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0