Det ska då alltid regna på midsommar..


vi hamnade i Köpingsvik, här doppar jag fötterna, men det syns inte.


med följde söta Filip, eller det var han som ville dit..


även söta Linus :)


och sötaste Nilla :)


Filip försöker få upp tältet medans Linus chillar ^__^


Pojkarna fick upp det av Nillas hjälp och sedan började vi grilla :)
himla fin bild med färgerna, vi är i Antons sommarstuga :)


Anton lirade lite boll efter maten :)


vi började gå mot köpingsvik i solnedgången, lite snea ;)


så himla fin himmel, bilden förstördes av alla plastkassar :'(


det började regna halvvägs, tur att jag hade med mitt vackra paraply


Ekan och Ante fick tyvärr inte plats under :'(


vi var på utedansgolvet i år med, inget drag dock :(
hittade My utanför, så himla söt, min älskade vän <3


Linus och Filip hittade gungor, sen upptäckte jag hur kall jag var.
då åkte Ante, Ekan, Filip och jag hem och nanade. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0