Balen 1 juni 2008

Balen var himelsk. Alla var så himla finklädda, Te05a hade bäst tal, tack Anton, blev så himla rörd av det hela. Mycket skratt och leenden, skor som klämmer, mina åkte av barfota vals hela kvällen. Ja, bilder säger mer än tusen ord, så jag ger er några, tack alla underbara vänner för ni gjorde det till en oförglömlig kväll! :D ♥


jag och min älskade vän Martin <3
Hade inte velat gå med någon annan än med min bästa.



Jens & Nilla :)


Alla från Te05a som var där med sina respektive.
Tobbe, Johan L, Sebbe, Alexandra, Alex, Robban, Elin,
Martin, jag, Thom, Lisa, Martin O, Liza, Jens, Nilla, Micke,
My, David och Anton.


Micke-My, Jens-Nilla, Martin-jag, Robban-Elin


Jag, Martin och Liza


min bordsherre och jag, sicken gentleman ;)


ÄäälX och Bamse


Alexandra & jag, riktigt trevlig och söt tjej :)


Micke & My, såå söta! :D


Haha, pojkarna; Thom och Martin O :)


Mattias & Jag :D


Alex & David


och så min lilla Bamse♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0