ORDBLAJJ

Vaknade bredvid Filip hemma i morse, spelade monopol igår på vår mysiga altan. Fille vann, jag, Linus och Franckie loosade, haha. Jaja, får unna sötnosen det ;) Inatt kunde vi inte sova, så vi markerade alla filmer vi har sett i min bok 1001 filmer du måste se innan du dör.

Lät Fille ligga kvar och sova, så pratade med mamma och helt plötsligt ringer älsklingsDavid, gissa om jag blev glad?! :D:D Har inte setts eller hörts sedan studenten, sötnöten. Han ville beställa lite mat och samtidigt prata med mig :) Te05a måste verkligen ses snart igen :)

Jenny tittade förbi och precis när vi skulle sticka iväg och handla inför grillkvällen på lördag ser jag att jag har missat samtal från ett nummer, ringer upp och Tony svarar, han frågar om jag vill jobba!! Så ut kör Jenny mig till stan och jag jobbar 2 timmar på Spresso Bar, svettigt, inte så himla nyduschad och fräsch längre, haha. Sen handlade jag och Jenny :)

När jag kommit hem chillar jag järnet och sen när jag slår mig ner vid datorn och loggar in på msn plingar det till, kusinen har skickat iväg paketet från Forever 21 och det landar här förmodligen den 22e, nice nice nice. Han betalar frakten, så jäääääävla snäll!!! TACK TACK TACK FRANCO, or should i say THANKS THANKS THANKS THANKS! I really owe you!



Kommentarer
Postat av: jenny

nej, fan vad schysst :D :D åhh då kommer det ju snart :D:D:D:D

2008-07-19 @ 09:16:23
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se/
Postat av: Sabine

snygg header!

2008-07-19 @ 16:09:02
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0