Vårigt

57475-533

Jag gör motstånd mot snön som har fallit. Jag var lite nere när jag klädde mig i morse, hände massa skit. :( Tror du på allvar att jag vill känna såhär? Du säger hela tiden att jag inte förstår, men det är du som inte vill förstå mig. Jaja, ringde Jenny, hon gjorde mig gladare, så glad över att du finns här för mig darling. ♥ Jag pratade lite med Martin och David på msn. Några av mina favvispojkar :) David gav mig en så sjukt snäll komplimang, så jag levde på det hela förmiddagen :) Tack vännen!

Idag har jag kört, körde landsväg och sedan inne i stan. Så underbart fint väder också! Sen lagade jag mat med mor och så såg jag på Rush Hour 3, den var rooolig :D Senare kommer Jens och kollar på melodifestivalen med mig :) Efter det kanske jag åker till Smedby och pojkarna där (och Lisa), dom lanar. Nu ska jag byta lakan!
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: jenny

du är söt i dina vårkläder :)

2008-02-17 @ 13:17:11
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0