Trött som ett as!

Började dagen med frukost, sen  cyklade jag och My till friskis för ett aerobicspass! Idrottsdag idag minsann, jätteskönt att börja dagen med att träna! Efter det åkte jag till körskolan och gjorde några tester, klarade iaf 1! Haha två kvar på Fas-A! Men nu ska det väl ändå gå vägen, nu kan jag ju typ frågorna, ska göra ett till snart.

Det började kurra i magen så jag cyklade till Table, käkade pasta med pest och kyckling, nam nam :) Alex var där och åt med sin söta syster :) När jag kom hem slängde jag mig på sängen och somnade, så nu är jag så, som sagt, trött som ett AS! haha, dags att vakna kanske? ^^ Japp, det tror jag bestämt! Nu ska jag nog göra ett test till :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

GO FIONA!! ;)

2008-02-05 @ 19:48:59
URL: http://nillasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0