Söndag - awful

Vaknade inte så bra efter sådär 5 timmars sömn.. Fy fan.
Men igår kväll var helt underbart, annat folk, äntligen!
Vi var hos Erik, såg på Gattica och Cube, konstiga filmer båda två^^
Sen spelade vi Monopol, haha, mkt flams och till sist Geni,
som jag sööööög på, haha. Började bli en del uttråkad också,
pga att spelen vart triiista ^^ blev så långdraget, men det var mysigt och trevligt :)
Har en film på Erik som var lullig/trött haha ^^

Idag började inte dagen bra alls.. Inget jag är så sugen att dela med mig av.
Pratade med Jenny <3 som fick mig att må lite bättre. :)
Sen kom Natha och Simon och hämtade upp mig, vi åkte till IKEA för att
hitta present till Linus, gick inte alls bra :(
Men Natha och jag ska in till stan imorgon.
Nu sitter jag här och funderar, var tänkt att gå ut ikväll, för att fira Linus,
men han ligger hemma i feber:( Stackarn, men det är nästan skönt för min del,
att inte gå ut då, eftersom att jag har sovit så lite och är en del nere..
Jaja, fixa med tvätten var det ja!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ahå

Svar: Haha, well said! :D

2008-02-03 @ 16:35:00
URL: http://superahoe.blogg.se
Postat av: myggan

Ja, tack så mkt för igår gumman:) riktigt roligt och mysigt hade vi!
Finns här, när de blir jobbigt

2008-02-03 @ 21:39:15
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0