Näe, nu får det vara nog!

Jag är fortfarande sjuk, vet inte ens om det är bättre idag, kände mig lite mer pigg igår.. Har sovit sjukt dåligt inatt, vaknat och haft andningsproblem, hallucinerat och drömt mardrömmar. Sitter iaf upp nu, försöker piggna till men det är inte lätt, lär inte bli så mkt plugg idag heller.. bläääh. La mig i soffan och kollade lite på tv, så var det Jackpot på 4an, hahaha. Asså programledarna var så SJUKT dåliga!!! Dom för sa sig på varenda spel om det rätta svaret "När jag var liten ville jag vara TINA TURNER i småstjärnorna". Wtf. illa. "Sök  på MICHAEL JACKSSON på You tube". Näe, jag förstår varför dom lägger ner det. haha. Jaja. ska göra nåt annat nu, hej svej.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya på dig

2008-02-08 @ 12:40:09
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: myggan

uscha, de är lite läskigt de där med hallucinationer och mardrömmar=/ Hoppas du blir bättre snart vännen(L) Vi får ringa å höras imorgon:)

2008-02-08 @ 21:44:06
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0