Mycket idag!

Haft så himla mkt att göra idag, haha, så har inte hunnit blogga ^^ Först körde jag, sen va mamma och jag på EM och MIO för att kolla soffor och hallmöbler. Därefter åkte vi till Table och käkase pizza, snackade med massa folk.

När jag kom hem satte jag mig och gjorde bloggdesign till Julia, Linus lillasyster :) Blev skitnöjd med det, tog tid dock, haha, hela stel i kroppen sen xb Men hon är nöjd, jag är nöjd, gött! :D Sen kom My♥ med ett tackkort och pengar för att jag tagit hand om katten etc. Tusen tack, det hade ni inte behövt!! :)

Såhär blev Julias blogg:
57475-542

Runt åtta snåret kom Becka hit, vi har pratat och myst! Längesen, men det var trevligt, sitta och chilla lite bara, det är alltid nice! :D Imorgon börjar skolan igen :( Fyyy, längtar inte. Mycket plugg att göra.. Ska slänga in outfit i ett annat inlägg, gillar att ha outfitsen samlade ;) Synd att man inte kan lägga samma inlägg i 2 olika kategorier.. Eller kan man det? Hm.. Får luska lite, take care, CIAO.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tusen tack för hjälpen!
gulligt av dig :)

2008-02-25 @ 09:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0