Lördag

Nu har jag varit hemma i 4 dagar. PEST. Mår inte så mkt bättre heller. Har hostat sönder min hals, min mage och nu min rygg.  Näsan är sönder snyten, svider satan. Det hemskaste är att det lilla jag äter spyr jag upp, pga hostandet. Kan inte någon vänlig själ droga ner mig och väcka mig när det hemska är över? Så illa är det just nu.

Jenny var här på besök i förmiddags, tack för sällskapet <3 Var meningen att vi skulle gå på stan och köpa tyg till en kjol jag ska sy till henne som körkortspresent :) Men icket. Vi var ute en sväng på promenad, det var asjobbigt, kallt fastän jag svettades.När vi kom hem igen så vart jag så trött så att jag somnade.

Näe, jag vet inte vad jag ska ta mig till, måste få i mig något nu, mango står högt upp på sugenpålistan. Krya på mig då.

Kommentarer
Postat av: jenny

du förtjänar att bli frisk för när du är frisk ska jag bjuda dig på fika :) för jag vet att du inte är så sugen på gottsaker nu! Bli frisk nu gumman!

2008-02-10 @ 21:05:00
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0