I love Food

57475-537
I IDH ALars Kaggskolan måste man föra matdagbok i 7 dagar.
Sen ska man föra in all mat i ett kostprogram.
Efter det ska man göra en analys över det man äter och hur man förbättrar sin kost. Jag håller på att fylla i en kostdagbok än så länge. Idag har jag varit nyttig! :D

57475-538
Fast nu när jag har bakat dom här kladdmuffinsen måste jag ju äta upp dom (A)
Haha! Jag som har ångest över att jag knappt aktiverat mig på senaste, då jag har varit sjuk!
Men men, imorgon ska här tränas, sådeså! :D
Nu ska jag ut och övningsköra, akta er Kalmar så jag inte kör på er ;)
PUWS.

Kommentarer
Postat av: jenny

Give me :D

2008-02-19 @ 18:35:53
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0