Hej hopp!

Loggade in på bloggen för att säga att jag fick 49 av 70 på första testet, trodde det var asdåligt tills David nämnde att man bara behöver 52 xD Har inte läst boken, men fy faaaan vad boring det är!!! Ska försöka göra ett till sen, får nog traska in på körskolan och göra imorn, så blir Göran glad på mig ;)

Men iaf så blev jag superglad när jag hade fått 4 kommentarer av okända människor, sånt gillas! Mer sådant! :D Jag vet att jag själv suger på att kommentera, men jag kan bättra mig :)

Älskling kan göra mig så himla glad varje dag det första han sa när jag kom till skolan i morse var: "Vad fin och söt du är idag!" Vilken flicka vill inte höra sånt?! :D Massa positiva kommentarer om min skinnjacka också :D Hihihi. Jag skulle nog vara kär i Martin om det inte vore för att vi var så himla bra vänner och att vi är kära båda två på annat håll ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med teorin.

2008-02-04 @ 20:32:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: jenny

haha, du är så sockersöt :)

2008-02-04 @ 21:10:20
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se
Postat av: tess

på körskolan kräver de 62.....men på teoritestet du gör när du skriver upp gäller 52...

2008-02-04 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0