Hallihallå!

Termometern visar 4 grader, inte så varmt.. Jag var sugen på att inviga min skinnjacka, känns dock lite oödigt eftersom att jag knappt ska visa mig ute åde ^^ Ska köra en vända till restaurangen och hämta min kamera som jag så smart glömde där..! Sen kanske jag ska städa resten av mitt rum, så det blir fint :) Eller plugga fysik, det behövs ju, får iaf ta en sväng med dammsugaren! ^^
Ikväll blir det film/spelkväll hos Erik i Rinkabyholm, treevligt. :) Jag ska även klippa älsklings hår, hehehe. Får se hur det går :) Bara han inte blir sur liksom. ^^ men han har lovat, eftersom att det är han som vill att jag ska klippa :) Så ser min dag ut iaf! Take care out there, nu ska jag ut i det blåsiga Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0