Gulis, ja på många sätt :)

57475-545

Hann precis att inte lägga upp outfit innan jag drog till skolan :P Men så kan det gå! Har bajsfysikprov imorgon, pluggandet går inte så bra :( Är rätt hajj på ena kapitlet, men inte det andra.. Men det jag kan mest på är nog det viktigaste, man kan ju hoppas iaf ;) Har suttit lite med snälla My som hjälpt mig lite med fysiken, men den är svår :( Skolan gick ju bra idag iaf, trevligt och träffa folket igen :)

Köpte biljett till Hardcore Superstar som spelar på fredag, på Palace, blir nog skoj, hoppas lite folk hänger med bara ;) Har en liten fråga, mest till Jenny, men vem som helst får svara om ni kan:P Haha, vad heter denna rosen? Alltså artnamn :P Om jag nu sa rätt :S Haha, Jenn du fattar:P

57475-546

Kommentarer
Postat av: Maya

åh vilket lyx, vad avis jag blir nu :)
haha ne wasabi i tub låter mystiskt tycker jag också. godare till sushi :)

2008-02-25 @ 21:00:21
URL: http://mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: jenny

fan vad du är söt :D på bilden, fast i vanliga fall också såklart :D

2008-02-25 @ 21:10:07
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0