En tisdagkväll

Har precis pratat lite med Matthew :) Längesedan, som vanligt sitter grabben och pluggar, väldigt flitig och ambitiös :) Och som vanligt frågar han mig om hjälp och som vanligt kan jag knappt hjälpa till, haha.

Har suttit och sammanfattat lite till GISen, prov imorgon, inte sådär jättekul alls :( Smällar man får ta. Varit i skolan idag, lång dag, David och jag sabbade labben, vi gjorde totalt fel, så vi får fortsätta imorgon, men ingen av oss var så pigg, jag var nog värst, herregud, Clas tyckte jag såg väldigt dålig ut. Bah.

Måste dock gratta lille Erik till körkortet, han lär nog bli en trafikfara, mitt lilla djungedjur, men grattis! :D Nu blir det GIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0