Äntligen!

Jag bokade halkan idag, det blir av den 12 mars :) Kommer vara apnervös innan, men det är ju den lättaste biten säger dom ;) Haha får jag underkänt på den så borde jag ju inte ta körkort, men Åke, som jag ska köra med, lät jättetrevlig, så det ska nog gå finfint :)

Fick mitt löshår av StinaLee idag :) Jätteglad! :D Frågan är bara om jag ska behålla det, för det är liiiiite ljusare än mitt hår.. Kan ju färga mitt egna en nyans ljusare, svårt att hitta löshår i samma färg som mitt hår för att jag inte har kolsvart, har typ svartbrunt hår fast knasigt ^^ Haha, Jenny ska hjälpa mig att bestämma ^^

På väg till Baronen idag såg jag bloggerskan Karin Olofsson! Men vågade inte hälsa, har lovat att göra det nästa gång dock ;) Haha. Fikade en bra stund med lilla Tittilutt och Linus :) På Spresso Bar -SÅKLART! :D Nu ska jag vela över håret och göra lite religion :)

Ha det super! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0