Update

Jag är superseg på att uppdatera, förlåt.. Har inte så mkt inspiration, kan inte klä upp mig för att jag jobbar så mkt.. Men iaf, ska på arbetsintervju om några veckor, sedan letar jag lägenhet i Norge, jag och Fille :) Jag tror vi åker faktiskt! De senaste dagarna har innehållit jobb och Fille. Igår var jag ledig, så hiiimla skönt. :D

I lördags var vi hemma hos Filip och firade hans syster Hanna som fyllde 21 år :) sen var vi på Gröna Stugan och käkade middag med Jenny och Johan :) Därefter Batman - The dark knight :):)
 
 
 


Igår var jag som sagt ledig! Tillbringat hela dagen med Fille! Vi var och handlade och mös, fick en jättefin bild av han i måndags, målat av en bild på oss två från midsommarafton, mangastyle :) Ska sätta fart nu, ska möta Fille inne i stan strax! PUSS





Trackback
RSS 2.0