Inte utan min Filip <3

När tjejorna hade gått efter en underbar myskväll med en himla fin film, Att flyga drake, ringde jag det bästa jag har och frågade om han vill sova med mig och det ville han :) Jag har världens underbaraste pojkvän! Han hade egentligen redan packat och tänkte cykla hem till mig och överraska mig. :) Jag åkte och hämtade honom med bilen istället och vi såg på Juno och käkade resterande snacks (nästan) :)

Vi kom iväg till stan i hyffsad tid, vi var inne kl:12!! Yeaah. Vi lunchade och sedan gick vi till arbetsförmedlingen, kolla jobb i Norge. Kärringen som var där var grymt otrevlig. USCH! Tänker inte gå dit någe mer iaf..

Ska äta upp mitt goda päron och samtidigt kolla efter jobb i Norge! PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0