I wish..

Jag önskar verkligen att jag hade mer tid och ork till att blogga, som förr i tiden. Jag som älskar att klä upp mig och verkligen brinner för kläder..  Det är nästan bara Filip som ser mig i andra kläder än mina arbetskläder, det är så tråkigt.. Han säger alltid att jag är söt och fin, vare sig jag är riktigt fint uppklädd eller om jag har myskläder och chokladglass runt munnen (vilket händer allt för ofta! hah). Han tycker det är synd att jag inte grejar lika mkt med det längre, och jag ska hitta tid och hitta på mer saker om dagarna, så jag får klä upp mig!

Imorgon ska Filip och jag till Beijer, även IKEA, det vet han inte om än, men jag ska köpa ramar :) Så då ska jag klä upp mig :) Annars har jag mest jobbat, igår hade vi vinprovning på restaurangen, jag är tyvärr ingen vindrickare, trist.. Men alltid skoj att smaka lite, kanske hitta något gott!

Nu blir det Gossip Girl, Filip diggar det med förstår ni ;)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0